Home » » Saya tak kenal india ni tapi dia sangat biadap - 16 gambar india ini hina islam patut umat islam viralkan

Saya tak kenal india ni tapi dia sangat biadap - 16 gambar india ini hina islam patut umat islam viralkan

secara jujurnya saya tak kenal siapa pun india ini dan saya tiada apa2 masalah dgn mana2 kaum..pada mulanya kerap juga dia wasap saya hantar gambar2 mengarut,saya delete dan abaikan..



tapi bila dah sampai 10 kali asyik wasap saya,saya pun call india ni tanya kenapa u asyik hantar wasap pada saya,saya tak kenal u pun,u betul ka tak betul..?india ni terus letak fon,dan tiba2 wasap saya maki2 saya..saya akan buat laporan polis kerana mengganggu ketenteraman awam..sesiapa yg kenal india ni mohon beri ceramah sikit ya..sumpah saya tak kenal siapa dia ni..
Share from Abu Mamat.

 Image may contain: 3 people, text

Image may contain: phone and text

Image may contain: 2 people

Image may contain: text

No automatic alt text available.

Image may contain: 2 people, text

Image may contain: 2 people, text

Image may contain: text

Image may contain: text

Image may contain: 1 person

No automatic alt text available.

No automatic alt text available.

Image may contain: text
No automatic alt text available.

Image may contain: 2 people, selfie and close-up

Image may contain: 5 people, text

>

https://www.facebook.com/Dmanx316/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/234504820360297/?type=3&theater


Thanks for reading & sharing sila share artikel ini dengan klik button share di bawah suara marhean

Previous
« Prev Post

Popular Posts